aku terharu kawan ..

salam . harini aq nk bgitw yg aku terharu sgt2 ..... baca niy .. ak copypaste je . sampai hati dy panggey aq GAJAHHH ! ..

Even aku bukan oraang pertama wish, I hope so, sampai sekarang haang still anggap aku kawan haang kitaa taak sama sekolah daah sekarang jumpa pown susah. nohh. BESTIES! weeh sumpah aku rinduu hang . heih Apa boleh buaat. Haluan masing masing daah sekarang . Hang pown sekarang ada besttfriendd baruu. Seoga haangg panjang umur. Haha. daah tuaa daah wehh. Satu ja Aku sayanggg haang taaw.
take care. Belajaar elook elokk byee sorry taaak dapat bagi apa apa haha. byeee. assalamualalakum. INsyaalah raya kita pergi masjidd sama sama ;)haha sebaak aku daah. FULLSTOP .

guddnitee dude.

terharu kan ? bgi aku .. aku terharu sgt2 .. even kita dh x sama sekolah .. aq bersyukur sgt sbb kita still kawan .. still keep in touch .. ye laa.. kalau aq satu kolah dgn hg kan best . mai la irshad ... betoi ckp hg .. kalau kita nk jmpa pown agk payah .. ak knl hg dah lama ..sjk darjah 2 kita dok sblah2 .... darjah 3 aq pena menangis sbb hg . darjah 4 hg pena tinggal aq... sbb hg jeles aq kawan dgn wena.. darjah 5 dan darjah 6..semua yg jadi kat aq antara aq dgn hg .. aq x pena lupa . egt x time perkhemah .. kita dok satu khemah .. wow.. that is a great time laa .. aq x pena lupa hg . even skrg aq dh dpt besties baru .. hg pown dh dpt besties baru ..tpi .. aq x pena lupa ... harap .. aq boleh jumpa hg laa .. ;LASTLY .. aq rindu + sayang sgt kat hg .... ILovEyOu .. AIDA NADHIRA BT ABD MALEK...

Thank You Myspace Comments
MyNiceProfile.com