tag from Zeraa halangan dekat ;P

real name ~ Maisarah bt Mohamad Muhaiyaddin


nick name : maiii =D



zodiac sign : leo lerrr




male/female :femele lerr.. sjk bilaa aq tukar jntina ? adooii




elementary school : ap nii ? tataw lerr.. sorry malaish nk tgok kamuss..


high school : SMKA Al Irshad , Kepala Batas , Pulau Pinang .



college : ermm.. taa pikir lgi punn.. lmbt lgi dowhh !




hair colour :hitam lerr.. takn kaler pink koddd =D




tall or short :tinggi lerrr ..


bekas kekasih saya adalah : orangg gilaaa




saya sedang mendengar : lagu aper ntah.. cm bodo lgi wee..




mungkin saya patut : makan .. lapar gilaaaaa



saya suka :Ha Ha Ha ( secrets lerr )




sahabat-sahabat baik saya :maizafareen mashynadaz n otherrr..



saya tak faham : Science , bukan belajar lagi pun .



saya kehilangan : x hilang ap2 punn



ramai yang berkata : aku baikkk =D malas laaa kan..



makna nama saya : kesenangan ..



cinta itu adalah : harammmmmm..



di sesuatu tempat,seseorang sedang : tulis post kat bloggg,,




saya akn cuba :jadi terbaikkk..




ayat SELAMANYA membawa maksud : aq x fhm lerr bodohh..kn daa kna.. adoii..


handphone saya : ermm.. tetiba tnya laakk .. nope lerr..




bila saya terjaga dari tidur : igt mimpi pgi tadiii.. hehe




saya paling meluat apabila : jmpa owg yg aq bennciiiiiiii



pesta/parti adalah :utk owg boyasss sahajaaa !





haiwan yang paling comel pernah saya temui ialah : tataw.. kucing lerr kodd..



peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : standard 6 , f1 n maybee f2 :)



hari ini : no komennnnn




malam ini saya akan : tidurrr.. mimpi dgn ........




esok pula saya akan : tidor..iron baju..nn..otherr..



ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : tak tengok pum sbb aku twu aku tak cun .




pusat membeli belah atau arked permainan : tataw




makanan Barat atau Jepun : mak aq masak ckp sempurna daaaaa


bilik yang terang atau gelap : terang......


makanan segera adalah : tataw




ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang : ang gilaa ? haha :)


TAG ;

aidaaa
n..spa yg nkk..
amekk laa